Alasan Kenapa Memilih Kami Sebagai Konsultan Sijil Kewangan Anda?
Disediakan oleh: Fateen
konsultan sijil kewangan

Adakah anda seorang pembekal yang memerlukan konsultan sijil kewangan bagi syarikat anda untuk mendapatkan kelulusan dalam masa yang cepat dan mudah? Jangan risau kami di Lesenkewangan.com , kami akan membantu anda untuk memohon sijil kewangan.

‘’Tak sangka kan senang je buat pendaftaran sijil kewangan dengan team MOF Solution. Dapat menjimatkan kos juga berbanding dengan konsultan lain dan proses kelulusan pun cepat dan mudah. Rugi tak jumpa pihak perunding macam ini awal-awal dulu, tidaklah serabut dan pening kepala nak mohon pembaharuan sijil kewangan.’’

En.Amirkhan 89 Enterprise

Jenis-jenis masalah

Bila nak mohon dengan Kementerian Kewangan Malaysia je mesti ada masalah ini :

  1. Tak pandai mohon secara atas talian?

2.   Tak ada masa nak mohon sendiri?

3.   Nak cari pihak konsultan untuk buat permohonan?

4.   ‘’MALAS’’ nak belajar untuk mohon sendiri secara online?

5.   Nak cari pihak yang memudahkan urusan permohonan dan lebih senang?

6.   Nak mohon sendiri tapi tidak tahu macam mana cara pendaftaran?

7.   Bosan dah, permohonan asyik kena reject?

8.   Tak nak membazir duit upah konsultan yang mahal?

9.   Nak guna sijil kewangan dalam masa yang terdeka

Penyelesaian masalah

Straight to the point, kami ada penyelesaian untuk semua masalah yang disenaraikan di atas. Kamilah konsultan sijil kewangan yang anda cari selama ini untuk memudahkan segala urusan anda.

Kami akan sediakan dokumen-dokumen yang wajib ada dalam setiap permohonan yang ada buat. Kami akan memudahkan segala urusan pendaftaran sijil kewangan anda. Kami akan proses permohonan sijil kewangan anda daripada awal dokumen permohonan anda lengkap sehingga permohonan anda diluluskan oleh Kementerian Kewangan Malaysia (MOF).

Bagi yang berminat untuk menggunakan khidmat konsultan sijil kewangan, kami sediakan pelbagai jenis pendaftaran permohonan untuk anda sebagai pembekal antaranya ialah permohonan baru, permohonan pembaharuan, permohonan tambah bidang, permohonan kemaskini profil dan juga pendaftaran taraf bumiputera untuk anda yang berminat untuk mempunyai sijil kewangan. Perkhidmatan yang kami sediakan adalah terbuka untuk semua jenis perniagaan seperti enterprise/trading/resources dan lain-lain. Untuk syarikat sendirian, sendirian berhad, koperasi/persatuan dan juga syarikat perunding layak untuk mohon sijil kewangan.

Beratus-ratus jenis pelanggan yang pernah menggunakan khidmat konsultan sijil kewangan yang telah kami uruskan pendaftaran dengan Kementerian Kewangan Malaysia mereka ini, malah ada juga syarikat yang terkemuka pernah menggunakan perkhidmatan kami. Tidak percaya? Disarankan untuk rujuk website kami untuk tengok data client kami bagi memuaskan hati anda dan mendapatkan kepercayaan anda untuk menggunakan perkhidmatan kami.

Cara hubungi kami

Jika berminat untuk membuat pendaftaran sijil kewangan dengan menggunakan khidmat konsultan kami, boleh klik sahaja link ini Borang Permohonan atau hubungi sahaja kami di talian 0189652800 @ 0189652700. Anda juga boleh datang ke pejabat kami yang beralamat di Jalan Teluk Sisek Kuantan, Pahang bagi mendapatkan khidmat konsultan sijil kewangan syarikat anda.

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Artikel Lain

7 Syarat untuk Pendaftaran Syarikat Di SSM

7 Syarat untuk Pendaftaran Syarikat Di SSM

Pengenalan Menurut laman web SSM, perniagaan adalah meliputi tiap-tiap bentuk tred, perdagangan, pertukangan, pekerjaan, profesion atau aktiviti-aktiviti lain yang dijalankan bagi maksud-maksud mendapat keuntungan, tetapi tidak meliputi apa-apa jawatan atau penggajian...

Perlu Mohon Lesen MOF Atau Tidak Untuk Syarikat Anda?

Perlu Mohon Lesen MOF Atau Tidak Untuk Syarikat Anda?

Hasil semakan mendapati masih ramai kalangan pembekal yang belum mohon lesen MOF lagi. Dan ada juga di kalangan pembekal ini masih keliru tentang permohonan lesen mof sama ada wajib mohon ataupun tidak untuk perniagaan atau syarikat mereka. Tapi itu tidak bermakna...

4 Kaedah Memajukan Perniagaan

4 Kaedah Memajukan Perniagaan

Kaedah untuk memajukan perniagaan yang diusahakan mempunyai harapan yang tinggi agar perniagaan itu terus maju dan berjaya serta dapat mengubah masa depan agar tidak ditindas pihak lain. Tiada sesiapa yang mengharap perniagaan yang dijalankan musnah dengan wang...

Ketahui Jenis Bayaran Pendaftaran MOF Syarikat Anda

Ketahui Jenis Bayaran Pendaftaran MOF Syarikat Anda

Jenis Syarikat Di dalam pendaftaran MOF terdapat banyak permohonan yang boleh dibuat. Setiap permohonan sudah pasti memerlukan kos yang perlu dibayar untuk menggunakan perkhidmatan yang ditawarkan. Bila sebut sahaja berkenaan kadar bayaran, sudah pasti anda semua...

5 Tawaran  Pihak Kami Untuk Sijil Kewangan MOF

5 Tawaran Pihak Kami Untuk Sijil Kewangan MOF

Untuk memasuki tender atau sebut harga yang dikeluarkan oleh pihak kerajaan anda perlu mendaftar lesen Kementerian Kewangan Malaysia dahulu kerana syarat wajib untuk memasuki tender kerajaan ialah perlu mempunyai sijil MOF. Para pembekal tidak perlu susah atau pening...

Ketahui 4 Punca Utama Pendaftaran MOF Anda Sering Ditolak

Ketahui 4 Punca Utama Pendaftaran MOF Anda Sering Ditolak

Kementerian Kewangan Malaysia (MOF) cerewet.. suka reject permohonan pendaftaran MOF syarikat.. Salah anda? Atau salah pegawai MOF yang reject permohonan anda? Siapa kat sini antara pembekal yang ada masalah untuk membuat pendaftaran MOF? Kalau submit permohonan ke...

3 Punca Pendaftaran Sijil Kewangan Untuk Sdn Bhd Ditolak

3 Punca Pendaftaran Sijil Kewangan Untuk Sdn Bhd Ditolak

Pengenalan Pendaftaran sijil kewangan untuk syarikat sdn bhd dengan  Kementerian Kewangan Malaysia ini memerlukan penyediaan dokumen yang rapi. Anda perlu kenalpasti dahulu setiap dokumen yang dilampirkan untuk memohon sijil kewangan ini. Hal ini adalah antara punca ...

3 kunci Sabar Usahawan Perniagaan Untuk Berjaya

3 kunci Sabar Usahawan Perniagaan Untuk Berjaya

Sabar Sabar merupakan elemen yang penting di dalam sesebuah usahawan perniagaan. Orang yang berjaya dalam perniagaan adalah usahawan perniagaan yang sabar dalam pelbagai perkara yang mereka lalui. Sabar membuatkan kita lebih tenang, tidak mudah melenting, tidak gopoh...

3 Kelebihan Pendaftaran Lesen Kewangan MOF

3 Kelebihan Pendaftaran Lesen Kewangan MOF

Pengenalan Bila sebut sahaja lesen kewangan  bermacam tafsiran yang bermain di fikiran kita. Ada juga yang beranggapan lesen kewangan ini tempat untuk pinjam duit atau pun kita panggil pinjaman wang berlesen. Namun semua itu tidak betul sama sekali kerana kami di...

Proses Register MOF Dengan Menggunakan Khidmat Kami Yang Mudah

Proses Register MOF Dengan Menggunakan Khidmat Kami Yang Mudah

Ramai tertanya-tanya bagaimana proses untuk register MOF ini dengan Kementerian Kewangan Malaysia dan ada juga dikalangan pembekal masih tidak tahu nak buat permohonan lesen MOF dan memerlukan khidmat konsultan kami di Lesenkewangan.com. Jadi sudah menjadi...